technicka data |
technicka data...Zetor 3511 ...spalovaní naftove zažehové ... počet valců 3 přímí vstrik pasuji trysky i z tatry 148.. palivova nadrž obsah 40l a u jinych tipu víc, napln rizeni Převodoví olej n 90 nejlepe spojkova přítlačne lozisko mazat po 50mth,.. vimnena olej v motoru nejlepe po 140mth ale jezdi se normalne na 150mth... ja osobne jezdím do¨100 motohodin.. je to lepší rozmnery prednich pneu 6,16 zadní 24,15 nejsem, si jisty se zadním rozmnerem pnu. používana hydraulika je sistem ZETOR MATYC!!!!!olej převodovy n90 jsou tam dost velke razy ... proto n90....! poruchovost brzdoveho sistemu je hlavní zavady na brzdach u zetoru 3511 jsou simerink ktery praskne a pote dojde k zamaštení paken brzdoveho sistemu a nebo zareznuti brzdoveho valečku a nebo prasknuti tesnících gumiček brzdoveho valečku . UPOZORNENÍ NA ZETOR 3511 A ZETOR3011 SE NEVIRABÝ BRZDOVE BUBNY !! ANI HADIČKY NA ROZVOD KAPALINY DO PRASATEK PASUJÍ TAM ZE ZETORU 6911 JN JE NUTNO JEJ ZKRATIT TEMNER O 30CM ALE JE TO RUZNE PODLE THO JAK KDO TO MA ROZVEDENY PAKNY SE ROVNEŽ NEVYRABY NA ZETOR3511 ANI NA 3011 ALE VYRABY SE NA NOVEJŠI TIPI JEN POUZE NA 4011 4511 5511 ATAK DALE VÍŠE NAHORU napln skříní portalu je 5l n90 muže byt i n80 .. UZAVERKA DYFERENCIALU při rotbiti tohoto obalu jsou zatím k dostaní i na zetor 3511 ale na zetor 3011 se neviraby !! ale pasuje tam ten z 3511 ma 4 diry ale je to stejne jediny rozdíl je ze na 3511 je o díru víc ale zetor3011 ma3 diry ps. lepši trakto uz nikdy nebude .. jsem majitel zetoru 3511 a naprosto spokojeny |
Vytvořeno službou WebSnadno.cz | Nahlásit protiprávní obsah! | ![]() |